Oct 6, 2011

Veel üks tervitus lugejatele

Juba nädal aega ei ole ma enam Tallinnas. Ja nädal aega ei ole ma enam linnakirjutaja.

Enamikku neist inimestest, kes aitasid üsna erineval moel kaasa sellele, et siinsest projektist sai see, mis tast lõpuks sai, olen juba isiklikult tänanud. Oma lugejaid saan isiklikult tänada vaid erandjuhtudel, sest enamikku teist ma ei tunne. (Ehkki mõni lugeja tutvustas end kas hüvastijätukohtumisel või näituse avamisel. Mul oli selle üle tõesti hea meel!)

Seepärast tahan siinkohal veel kord südamest tervitada ja tänada kõiki selle ajaveebi lugejaid: mõtlesin teile palju! Mul on hea meel, et te selle blogi üles leidsite, selles ringi vaatasite ja sellele truuks jäite. Aitäh, kui te seda kellelegi soovitasite. Suur tänu paljude kenade, inspireerivate ja rikastavate kommentaaride eest! Nägemist ehk tšau, nagu eestlased ütlevad, kõike head ja võib-olla kohtume veel kunagi.

0 Kommentaar(i):

Post a Comment